Regiotaxi

Wethouder in Veenendaal wil imago Regiotaxi oppoetsen

VEENENDAAL – De Veenendaalse Wethouder Hans Bouwmeester en de voorzitter het plaatselijke Wmo-forum gaan met de directie van Regiotaxi De Vallei bespreken hoe het imago van de Regiotaxi te verbeteren.

Al over langere tijd zijn er klachten van klanten die te maken hebben met aanrij- en wachttijden en onheus gedrag van chauffeurs, zonder dat dit leidt tot veel officiële klachten bij het in Arnhem gevestigde kantoor van de Regiotaxi. Ook uit klanttevredenheidsonderzoeken blijkt niet dat er sprake zou zijn van grote ontevredenheid over het functioneren van de vervoersdienst.

,,Een onafhankelijke klachtenlijn gaan wij niet organiseren”, zegt de wethouder in de Veenendaalse Krant. ,,Als er problemen zijn dan is dat in eerste instantie een zaak van de regiotaxi. Maar we gaan wel met ze aan tafel omdat we vinden dat ze iets moet doen aan het imago. Dat is geen taak voor de gemeente. Bel bijvoorbeeld de klanten de volgende dag op hoe het ging. Het is ook in het belang van de regiotaxi dat er een juiste en goede beeldvorming is.”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Wethouder in Veenendaal wil imago Regiotaxi oppoetsen | TaxiPro
Regiotaxi

Wethouder in Veenendaal wil imago Regiotaxi oppoetsen

VEENENDAAL – De Veenendaalse Wethouder Hans Bouwmeester en de voorzitter het plaatselijke Wmo-forum gaan met de directie van Regiotaxi De Vallei bespreken hoe het imago van de Regiotaxi te verbeteren.

Al over langere tijd zijn er klachten van klanten die te maken hebben met aanrij- en wachttijden en onheus gedrag van chauffeurs, zonder dat dit leidt tot veel officiële klachten bij het in Arnhem gevestigde kantoor van de Regiotaxi. Ook uit klanttevredenheidsonderzoeken blijkt niet dat er sprake zou zijn van grote ontevredenheid over het functioneren van de vervoersdienst.

,,Een onafhankelijke klachtenlijn gaan wij niet organiseren”, zegt de wethouder in de Veenendaalse Krant. ,,Als er problemen zijn dan is dat in eerste instantie een zaak van de regiotaxi. Maar we gaan wel met ze aan tafel omdat we vinden dat ze iets moet doen aan het imago. Dat is geen taak voor de gemeente. Bel bijvoorbeeld de klanten de volgende dag op hoe het ging. Het is ook in het belang van de regiotaxi dat er een juiste en goede beeldvorming is.”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.