Stadsregio, taxi, Arnhem, Nijmegen

Veel fouten op pasjes Stadsregiotaxi Arnhem Nijmegen

ARNHEM – Het bedrijf Personen- en Zorgvervoer Nederland (PZN) slaagt er waarschijnlijk niet in om voor 1 september alle klanten van de Stadsregiotaxi Arnhem Nijmegen te voorzien van een foutloos gebruikerspasje.

Het klantenbestand dat PZN heeft overgenomen van Connexxion Taxi Services (de vorige vervoerder) zit vol fouten, zo meldt PZN.

PZN neemt op 1 september de concessie over van Connexxion en heeft daarom enige tijd geleden aan alle klanten een brief gestuurd met het verzoek wijzigingen door te geven, als de gegevens niet meer kloppen. De hoeveelheid reacties was zo groot dat PZN waarschijnlijk niet alle mutaties op tijd te verwerkt heeft. Deze week moeten namelijk de nieuwe pasjes de deur uit.

“Wij zijn verrast door de hoeveelheid aanpassingen die we moeten maken”, vertelt directeur Willem de Jong van PZN in de Gelderlander. In de Stadsregio Arnhem Nijmegen zijn zo’n dertigduizend pasjes in omloop. Jaarlijks verzorgt de Stadsregiotaxi zo’n half miljoen ritten.

Klanten met een wmo-vervoersvoorziening die hun pas niet tijdig ontvangen of er fouten op constateren kunnen zich melden bij het wmo-loket in hun gemeente. Klanten die een ov-Stadsregiotaxipas hebben en een fout constateren, kunnen zich melden bij het reserveringsnummer van de Stadsregiotaxi (0900-7344682).

Auteur: Bart Pals

2 reacties op “Veel fouten op pasjes Stadsregiotaxi Arnhem Nijmegen”

marion adriaensen|29.08.10|16:28

Ik schrijf namens mijn moeder die altijd gebruikt maakt van de regio taxi. Ik kom er achter dat enige tijd geleden een brief verstuurd is over de veranderingen mbt overname en andere pasjes en dat e.e.a. per 1 September in gaat. Helaas heeft mijn moeder nooit die brief ontvangen en lees ik erover afgelopen week in de krant. Zij wil ook na 1 september gewoon gebruik kunnen blijven maken van het Vervoer Op Maat.
Naam: Mevr. M.J. Richards – Hertogs
adres: Eekhoornstraat 6, 1 hoog
6865 WX Doorwerth
Pas nummer: 764 1244
Kunt u dit nakijken en alsnog betreffende post naar bovengenoemd adres versturen en mij via email berichten, bij voorbaat dank, Mevr. Adriaensen.

Druijff|02.09.10|12:19

Wij mijn man en ik maken al heel erg lang gebruik van ditr vervoer en we wisten dan ook dat er veranderingen aan zeten te komen, maar tot onze grote ergernis bleek dat zowel zijn pas met nummer 671402273 als mijn pas met nummer 671402278 nog weer op ons oude adres zijn gezet. we kwamen hier achter doordat we gisteren uit eten wilden, maar de bus te laat kwam uiteindelijk kregen we pas bij de 3e keer bellen dat beide pasjes nog op vogelaarweg 16 stonden en dat moest zijn EEKSCHILLERWEG 1 Allebei te Arnhem. Hierdoor is het etentje ook niet door kunnen gaan omdat ze er om 19.00 nog niet waren en het etentje al gepland stond op 18.00 uur gereserveerd en al. Uiteindelijk hebben mijn ouders waar het etentje voor was het eten mee kunnen nemen en hebben we thuis gegeten. We zijn dan ook flink woest zoals u hopelijk zult begrijpen.
Groeten Miriam Dubbeldam-Druijff (wat dus eigenlijk ook verkeerd op het pasje staat, want staat op mijn meisjesnaam, maar dat is niet het ergste.