Regiotax, Holland Rijnland

Gebruik Regiotaxi Holland Rijnland neemt toe in tweede kwartaal

Het lokale gebruik van de Regiotaxi Holland Rijnland is in het tweede kwartaal van dit jaar met ruim 7 procent toegenomen in de regio Hollands Midden. Het totaal aantal ritten in heel Hollands Midden in het tweede kwartaal staat op 77.521.

Uitzonderlijke stijgingen waren te zien in Lisse met een toename van 29,74 procent en Katwijk met een stijging van 64,04 procent. In deze plaats was het systeem van de Regiotaxi echter nog nieuw en de inwoners hadden eerst wat tijd nodig om eraan te wennen

.

Stiptheid

Het aantal ritten dat op tijd op de afgesproken ophaalplek was, is gedaald van 97,54 procent naar 97,15 procent. De vereiste stiptheid is echter maar 95 procent, daar wordt dus aan voldaan.

De teller van het aantal klachten in het eerste kwartaal van dit jaar staat op 32. Dat is slechts 0,04 procent over het aantal uitgevoerde ritten. Over het hele vorige jaar was dat 345, een percentage van 0,13 procent. Een duidelijke verbetering dus.

Telefonische bereikbaarheid

Ook de telefonische bereikbaarheid toont een positief beeld. De vereiste tijd waarbinnen de telefoon moet worden opgenomen staat op 90 seconden. Uit het onderzoek blijkt dat dat in het eerste kwartaal binnen 45 seconden was, meldt Dichtbij.nl.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Gebruik Regiotaxi Holland Rijnland neemt toe in tweede kwartaal | TaxiPro
Regiotax, Holland Rijnland

Gebruik Regiotaxi Holland Rijnland neemt toe in tweede kwartaal

Het lokale gebruik van de Regiotaxi Holland Rijnland is in het tweede kwartaal van dit jaar met ruim 7 procent toegenomen in de regio Hollands Midden. Het totaal aantal ritten in heel Hollands Midden in het tweede kwartaal staat op 77.521.

Uitzonderlijke stijgingen waren te zien in Lisse met een toename van 29,74 procent en Katwijk met een stijging van 64,04 procent. In deze plaats was het systeem van de Regiotaxi echter nog nieuw en de inwoners hadden eerst wat tijd nodig om eraan te wennen

.

Stiptheid

Het aantal ritten dat op tijd op de afgesproken ophaalplek was, is gedaald van 97,54 procent naar 97,15 procent. De vereiste stiptheid is echter maar 95 procent, daar wordt dus aan voldaan.

De teller van het aantal klachten in het eerste kwartaal van dit jaar staat op 32. Dat is slechts 0,04 procent over het aantal uitgevoerde ritten. Over het hele vorige jaar was dat 345, een percentage van 0,13 procent. Een duidelijke verbetering dus.

Telefonische bereikbaarheid

Ook de telefonische bereikbaarheid toont een positief beeld. De vereiste tijd waarbinnen de telefoon moet worden opgenomen staat op 90 seconden. Uit het onderzoek blijkt dat dat in het eerste kwartaal binnen 45 seconden was, meldt Dichtbij.nl.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.