rolstoeltaxi, taxi, taxichauffeur, passagier

Regiotaxi Haaglanden krijgt een 7,6 van passagiers

De resultaten van het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van de RegioTaxi Haaglanden zijn bekend. De klanten waarderen de RegioTaxi Haaglanden opnieuw met een dikke voldoende: een 7,6. Ten opzichte van 2010 is een lichte stijging te zien in de waardering voor het op tijd komen van het voertuig en de tevredenheid over de inhoudelijke reactie op klachten.

Het geduld en de vriendelijkheid van de telefonistes, evenals de houding en behulpzaamheid van de chauffeurs, blijven hoog gewaardeerd.

Regiotaxi

Het Stadsgewest Haaglanden wil graag weten hoe reizigers aspecten die voor de RegioTaxi van belang zijn waarderen. Daarom wordt er jaarlijks een schriftelijk klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder gebruikers van de RegioTaxi Haaglanden.

Aspecten waaronder de kwaliteit van het callcenter en de terugbelservice en stiptheid, houding en behulpzaamheid van de chauffeur zijn in het onderzoek aan de orde gekomen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.