regiotaxi, Limburg

Regiotaxi Limburg krijgt rapportcijfer 7,6 van passagiers

Inwoners van de provincie Limburg zijn tevreden over de dienstverlening van Regiotaxi Limburg. Dat blijkt uit het jaarlijkse tevredenheidsonderzoek onder de klanten van de Regiotaxi. Inwoners van Horst aan de Maas geven gemiddeld een 8. Ze waarderen daarmee de taxiservice het hoogst van alle gemeenten in Noord-Limburg.  Venrayse klanten geven een 7,4 als rapportcijfer voor de dienstverlening, zo meldt de gemeente Venray.

De waardering door Venrayse klanten is nagenoeg gelijk aan die voor alle klanten in heel Midden- en Noord-Limburg (7.6).

Gebruikers

Zeer tevreden zijn gebruikers van de taxi over het reserveren van ritten, de chauffeurs en de voertuigen. Iets minder te spreken zijn ze over het feit dat de taxi soms omrijdt of niet op de afgesproken tijd voor de deur staat. De waardering voor geheel Noord- en Midden-Limburg, als ook die voor Venray, zijn vergelijkbaar met de uitkomsten uit het onderzoek in 2010.

De minst tevreden klanten van de Regiotaxi komen uit de gemeente Gennep, al zijn gebruikers hier met een gemiddeld cijfer van 7,3 zeker niet ontevreden. Het gemiddelde is hier vooral naar beneden gehaald, omdat chauffeurs vaak onnodig blijken om te rijden, volgens de klanten.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Regiotaxi Limburg krijgt rapportcijfer 7,6 van passagiers | TaxiPro
regiotaxi, Limburg

Regiotaxi Limburg krijgt rapportcijfer 7,6 van passagiers

Inwoners van de provincie Limburg zijn tevreden over de dienstverlening van Regiotaxi Limburg. Dat blijkt uit het jaarlijkse tevredenheidsonderzoek onder de klanten van de Regiotaxi. Inwoners van Horst aan de Maas geven gemiddeld een 8. Ze waarderen daarmee de taxiservice het hoogst van alle gemeenten in Noord-Limburg.  Venrayse klanten geven een 7,4 als rapportcijfer voor de dienstverlening, zo meldt de gemeente Venray.

De waardering door Venrayse klanten is nagenoeg gelijk aan die voor alle klanten in heel Midden- en Noord-Limburg (7.6).

Gebruikers

Zeer tevreden zijn gebruikers van de taxi over het reserveren van ritten, de chauffeurs en de voertuigen. Iets minder te spreken zijn ze over het feit dat de taxi soms omrijdt of niet op de afgesproken tijd voor de deur staat. De waardering voor geheel Noord- en Midden-Limburg, als ook die voor Venray, zijn vergelijkbaar met de uitkomsten uit het onderzoek in 2010.

De minst tevreden klanten van de Regiotaxi komen uit de gemeente Gennep, al zijn gebruikers hier met een gemiddeld cijfer van 7,3 zeker niet ontevreden. Het gemiddelde is hier vooral naar beneden gehaald, omdat chauffeurs vaak onnodig blijken om te rijden, volgens de klanten.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.