Taxibord

Geerets wint vervoer Werkvoorzieningschap Weert

Taxibord.

Taxi-en touringcar Geerets zal in Weert en omstreken het vervoer voor ontwikkelings- en reïntegratieorganisatie De Risse gaan verzorgen. De opdracht gaat op 1 september 2021 van start voor een periode van vier tot zes jaar. 

De Risse Groep helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij de ontwikkeling van hun mogelijkheden, ambities en talenten. Zo biedt de organisatie passende werkplekken in de eigen leerwerkbedrijven en bij bedrijven uit hun netwerk. Voor deze opdracht zullen de de deelnemers vervoerd moeten worden van hun huisadres naar de werklocatie.

Daarnaast betreft de opdracht de communicatie met de opdrachtgever, klachtenafhandeling en de planning en registratie van het vervoer. Momenteel zijn er 34 deelnemers van De Risse aangewezen op dit vervoer. Dit aantal kan veranderen voor en tijdens de uitvoer van de opdracht.  

Prijs en kwaliteit

Inschrijvingen werden beoordeeld op zowel prijs als kwaliteit. Prijs woog hierbij voor veertig punten mee. Op kwaliteit konden er daarentegen zestig punten verdiend worden. Hieronder viel de beoogde optimalisatie van het welzijn van de deelnemers voor 25 punten en arbeidsvoorwaarden voor vijftien punten. Verder konden er voor zowel duurzaamheid als het plan van aanpak ter optimalisatie van het vervoer tien punten worden verdiend. 

Prestatiemeting

Maandelijks zal de prestatie van Taxi en touringcar Geerets worden gemeten. Er wordt hierbij gekeken naar het aantal keer dat de maximale reisduur per enkele rit is overschreden. Ook bekijkt de opdrachtgever hoe vaak de deelnemers te vroeg of te laat gebracht zijn. Daarnaast zal de opdrachtgever minimaal eenmaal per half jaar de dienstverlening met de opdrachtnemer bespreken.

De verantwoordelijke medewerkers zullen een keer per kwartaal een evaluatie-overleg hebben met de opdrachtnemer, om af te stemmen hoe de samenwerking met partijen verloopt en hoe de dienstverlening geoptimaliseerd kan worden. 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Elisabetta Santangelo

Elisabetta Santangelo is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Geerets wint vervoer Werkvoorzieningschap Weert | TaxiPro
Taxibord

Geerets wint vervoer Werkvoorzieningschap Weert

Taxibord.

Taxi-en touringcar Geerets zal in Weert en omstreken het vervoer voor ontwikkelings- en reïntegratieorganisatie De Risse gaan verzorgen. De opdracht gaat op 1 september 2021 van start voor een periode van vier tot zes jaar. 

De Risse Groep helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij de ontwikkeling van hun mogelijkheden, ambities en talenten. Zo biedt de organisatie passende werkplekken in de eigen leerwerkbedrijven en bij bedrijven uit hun netwerk. Voor deze opdracht zullen de de deelnemers vervoerd moeten worden van hun huisadres naar de werklocatie.

Daarnaast betreft de opdracht de communicatie met de opdrachtgever, klachtenafhandeling en de planning en registratie van het vervoer. Momenteel zijn er 34 deelnemers van De Risse aangewezen op dit vervoer. Dit aantal kan veranderen voor en tijdens de uitvoer van de opdracht.  

Prijs en kwaliteit

Inschrijvingen werden beoordeeld op zowel prijs als kwaliteit. Prijs woog hierbij voor veertig punten mee. Op kwaliteit konden er daarentegen zestig punten verdiend worden. Hieronder viel de beoogde optimalisatie van het welzijn van de deelnemers voor 25 punten en arbeidsvoorwaarden voor vijftien punten. Verder konden er voor zowel duurzaamheid als het plan van aanpak ter optimalisatie van het vervoer tien punten worden verdiend. 

Prestatiemeting

Maandelijks zal de prestatie van Taxi en touringcar Geerets worden gemeten. Er wordt hierbij gekeken naar het aantal keer dat de maximale reisduur per enkele rit is overschreden. Ook bekijkt de opdrachtgever hoe vaak de deelnemers te vroeg of te laat gebracht zijn. Daarnaast zal de opdrachtgever minimaal eenmaal per half jaar de dienstverlening met de opdrachtnemer bespreken.

De verantwoordelijke medewerkers zullen een keer per kwartaal een evaluatie-overleg hebben met de opdrachtnemer, om af te stemmen hoe de samenwerking met partijen verloopt en hoe de dienstverlening geoptimaliseerd kan worden. 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Elisabetta Santangelo

Elisabetta Santangelo is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.