AMS Taxi, Dispatch, iPad, iPhone, taxi, taxichauffeur

Zelfstandige taxichauffeurs geven ritten door via iPhone-app

Als zelfstandig taxichauffeur kun je niet altijd al je klanten bedienen. Soms moet je een collega inschakelen voor een ritje van een vaste klant. Telefonisch kijken wie er in de buurt is en tijd heeft kost veel tijd. Daarom is er nu de iPhone app Dispatch!.

Zo’n dertig taxichauffeurs van AMS Taxi in Amsterdam hebben enkele weken proefgereden met de app. De komende weken gaat de hele groep van 125 zelfstandige taxichauffeurs over.

Rit doorgeven

De essentie van de app: Kijken welke bekende collega’s met welk soort voertuig in de buurt zitten van je klant en vervolgens de rit doorgeven via de iPhone. Zo blijft de wachttijd voor de klant het kortst.

“Vooral voor AMS Taxi werkt dit erg goed”, vertelt Abdel Fetian van AMS Taxi. “Onze chauffeurs hebben veel eigen vaste klanten, zoals hotels en bedrijven. Het is belangrijk dat er snel een kwaliteitstaxi voor de deur staat. Nu kan ik meteen zien welke collega er in de buurt vrij is en de rit doorgeven.”

Data-abonnement

De locatie van de klant en collega’s wordt geladen via Google Maps. “Het is daarom belangrijk dat de taxichauffeur beschikt over een goed en snel data-abonnement”, legt Rene van der Meijden van ontwikkelaar More Than Eleven uit.  “We hebben berekend dat de app bij normaal gebruik zo’n 300 MB aan data binnenhaalt per maand.”

Omdat het typen op een touchscreen tijdens het rijden best moeilijk is, heeft Fetian al zijn veelgebruikte locaties en vaste klanten in de favorieten opgeslagen. “Zo kan ik snel en makkelijk de rit doorzenden en hoef ik niet alle gegevens in te voeren met een klant in de auto.”

iPad en iPhone

De chauffeur van AMS Taxi werkt overigens met een iPad én iPhone. “Het grote scherm van de iPad is fijn voor in de auto, maar niet handig om altijd mee te nemen. Met de iPhone kan ik ritten aannemen en doorsturen ook als ik niet in de auto zit.”

Ontwikkelaar Van der Meijden ziet vooral kansen bij de nieuwe Nederlandse TTO-organisaties in die geen eigen centrale willen opstarten. Groepsvorming wordt als eerste verplicht in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Enschede, Eindhoven en Haarlemmermeer.

Taxicentrale

“Er komt geen centrale aan te pas.  De taxichauffeurs worden op hun eigen telefoon gebeld door hun eigen klanten. Hiermee houden alle vrije rijders binnen een groep hun zelfstandigheid. Ze bepalen zelf aan wie ze een rit geven. Dat wordt vervolgens opgeslagen zodat ze het later terug kunnen kijken voor eventuele onderlinge facturatie.”

De app is geen vervanging van bekende planprogramma’s als WinTax of dataterminals als die van Quipment. Zo is er via Dispatch geen navigatie mogelijk, is er geen taximeterfunctie of een digitale rittenstaat van alle gereden ritten.

Alarmknop

Wel bevat de app een noodknop. Als een taxichauffeur deze indrukt krijgt iedere aangesloten collega automatisch een noodmelding met de huidige locatie van de collega in problemen.

Ook kunnen de taxichauffeurs berichten naar elkaar sturen. “Erg handig als er bijvoorbeeld een weg is afgesloten of er staat een controle. Zo kan iedereen via de snelste route bij zijn klanten komen”, vertelt Fetian. “En als er aanvullende informatie nodig is bij een rit, verzend ik hem aan mijn collega met een terugbelverzoek.”

AMS Taxi

De app kan gebruikt worden op minimaal een iPhone 3GS of iPad1. “Het apparaat moet minimaal multitasking aankunnen”, vertelt Van der Meijden. “En bij de volgende update wordt het ook mogelijk om opmerkingen bij te voegen als aanvullende ritinformatie. Uit de feedback van AMS Taxi bleek dat hier behoefte aan is.”

Later dit jaar komt de app ook beschikbaar op het platform Android van Google. Van der Meijden: “En we zijn in gesprek met Paypal om straks ook creditcardbetalingen te kunnen ondersteunen. Het bonnetje wordt dan per email verzonden.”

Kosten

Installatie van het programma uit de App Store van Apple is gratis. De maandelijkse kosten van 10 euro excl. btw per chauffeur per maand worden rechtstreeks aan de groep gefactureerd. Alle chauffeurs hebben  een eigen inlognaam en pincode.

“Alle data wordt opgeslagen op onze servers en door de app gedownload . Alleen degenen die als groep zijn aangemeld kunnen elkaars gegevens bekijken. Per groep wordt een administrator aangesteld die als een soort beheerder op kan treden.”

Provider

Belangrijk is wel om een betrouwbare provider te kiezen met een snelle en onbeperkte databundel. Fetian: “En in het geval van een grote netwerkstoring zoals deze week bij T-Mobile, gebruiken we gewoon weer even ouderwets de mobilofoon.”

Bart Pals

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

15 reacties op “Zelfstandige taxichauffeurs geven ritten door via iPhone-app”

Rene van der Meijden|31.03.11|11:31

Geachte lezer(s),

Mochten er mensen intresse hebben in dit product aarzel dan niet om contact op te nemen. Wij komen graag de werking ervan demonstreren.

Mvg
Rene van der Meijden
Dispatch!
T: +31 20 – 8943151
M: +31 6 – 42622668

Mark|31.03.11|12:03

Ik heb van deze geweldige ontwikkeling een demonstratie op een bijeenkomst van AMSTAXI mogen zien en was onder de indruk van de mogelijkheden. Nooit meer zoeken wie er beschikbaar is en kunnen zien waar alle aangemelde collega’s rijden. Wil je niet gezien worden dan met je je af :-}} Geweldig en flexibel programma, dat steeds naar nieuwe wensen snel aangepast kan worden. De App Taximeter is trouwens ook al beschikbaar op de Iphone, wel leuk maar wettelijk niet toegestaan voor gebruik natuurlijk.

Rene van der Meijden|04.04.11|15:17

De website van de app is http://www.dispatchapp.eu

Bedankt alvast voor de interesse Rotterdam, Leiden en Leeuwarden

Gr
Rene

ttk|08.04.11|17:41

Werkt dit systeem alleen op de Iphone?

Wij werken namelijk nu met Black Berry’s ?

Rene van der Meijden|11.04.11|08:41

Beste TTK,

Het werkt (nu nog) alleen op iphone, mogelijk uitbreiding richting Android is een optie die wij zeer serieus bekijken.

Je moet het ok zien als een product dat de Blackberry zal vervangen. Zeg maar de volgende fase in de ontwikkeling binnen de taxibranche.

Uit ervaring weten we dat de belkosten met zeker 50% zal worden teruggedrongen en dat je nooit meer nee hoeft te verkopen of een klant moet teleurstellen.

Bel me desnoods voor een afspraak (nummer staat hierboven)
Gr
Rene

Rene van der Meijden|18.04.11|14:30

Allen,

De app is live en verkrijgbaar via de appstore zoek op Dispatch! (gele icoon met grote D) of klik op deze link

http://itunes.apple.com/nl/app/dispatch/id426354671?mt=8

Bel of mail ons maar voor een aansluiting!

Met vriendelijke groet
Rene van der Meijden
T: +31(0)208943151
M: +31(0)642622668
rene@dispatchapp.eu

Johan|28.04.11|10:26

Wat is nou het verschil tussen zo’n app en gewoon je collega’s bellen,
Met het bellen heb ik een handsfree kit waarbij ik geen boete’s kan krijgen(krijgen wij al genoeg)
Zo’n App,moet ik als mijn klant belt me auto aan de kant zetten om op de app te kijken wie waar is, of ze niet bezet zijn, of ze de rit kunnen rijden,
Nou sorry hoor,maar volgens mij heb je hier echt een centrale voor nodig of gewoon een ouderwetse telefoon.
ben benieuwd wanneer de app gebruikers behoorlijke boete’s gaan oplopen

Jan.Otterman|28.04.11|10:39

Wat is het verschil tussen zo’n app en gewoon je collega’s bellen,
Bellen doe ik met een handsfree kit waarbij ik geen boete’s krijg(krijgen wij al genoeg)
Zo’n App,moet ik als mijn klant belt me auto aan de kant zetten, de app bekijken wie waar is, of ze niet bezet zijn, of ze de rit kunnen rijden,enz,
Nou sorry hoor,maar volgens mij heb je hier echt een centrale voor nodig of gewoon een ouderwetse telefoon.
ben benieuwd wanneer de app gebruikers behoorlijke boete’s gaan oplopen en gaan klagen!

Rene van der Meijden|28.04.11|11:07

Beste Jan,

Dank voor je feedback, uiteraard hebben we rekening gehouden met het feit dat er het eea rijdend moet gebeuren.

Daarom is de navigatie heel gebruikers vriendelijk opgezet , met grote knoppen en snelle navigatie. De bediening hiervan verschilt dus niets met de bediening van een kastje van bv taxitronic of een tomtom.

Misschien vind je het leuk om het product vrijblijvend te testen. Indien dat je wat lijkt neem dan gewoon even contact met mij op. (zie details hierboven)

MVG
Rene

Jan.Otterman|28.04.11|11:25

Beste Rene,
Das een snelle reactie! Heb bij een AMS collega al meegekeken,.. maar das nou juist het probleem. Oom agent geeft al een boete als je je Tom Tom tijdens het rijden aanraakt,..maar goed!
Ik ben dus duidelijk NIET OVERTUIGD van jullie product, het is gewoon een vernieuwde mobilofoon zonder centrale,.. denk toch echt dat wij als organisatie met korton BV om de tafel gaan. Dit systeem is namelijk te koppelen aan de verplichte boordcomputer!

AA&O Taxi Centrale|28.04.11|11:31

Beste Renee,
Wat een snelle reactie,
Maar das nou precies het probleem wat ik bedoel. Oom agent geeft al een boete als je aan de Tom Tom komt tijdens het rijden, taxichauffeur of niet! Ik heb al met iemand meegekeken naar jullie app, maar mijn organisatie is NIET OVERTUIGD!
Het is een vernieuwde mobilofoon die al lang achterhaald is! en dat zonder centrale,..
Wie gelooft dat deze onzin snel en goedkoop is,.. wacht maar tot de klant belt als je rijdt of de eerste boete’s binnen stromen!

Rene van der Meijden|28.04.11|11:46

Beste Jan,

Jammer dat ik je niet kan overtuigen, nogmaals je bent van harte om het eens te proberen.

We hebben al heel veel tevreden gebruikers en krijgen veel aanvragen.

Moet je toch echt zeggen dat het wel veel verder gaat dan een mobilofoon en gelukkig laat de techniek dat ook toe.

Ik kom ook met alle plezier een keer een presentatie geven en je alle functionaliteiten te laten zien en om je alsnog te overtuigen.

Mvg
Rene

jan|28.04.11|11:57

Heel erg bedankt voor de uitnodiging.
Voor nu ga ik met andere bedrijven om de tafel,..iets wat beter bij onze toekomstvisie past. wens jullie suc6!

Rick|06.05.11|17:40

Beste Rene,

Wij zijn hier aan het proefdraaien, super app en goedkoop, geen overheadkosten, geen ouderwetse dure centrale nodig. Chauffeurs zijn zelf de centrale. Rijdend is het makkelijk in de bediening, zeker als je de juiste mount gebruikt. Maar dit is dan ook zeker een app voor de zzp-er of kleine zelfstandige. En ik hoef nu ook niet eerst 10 tot 20 belletjes te doen voordat ik een beschikbare collega heb gevonden.

Wij noemen het hier al “de iPhone van Columbus!!!!!!”

Mvg,
Rick

Steven|13.04.12|15:53

wij verwachten binnenkort onze extra wagens en starten dan met het testen van de dispatch app.

Nu had ik een andere vraag, welke mounts gebruiken jullie om de Ipad te monteren? Tevreden? En waar kan ik deze vinden?

Alvast bedankt!
Mvg
Steven

Zelfstandige taxichauffeurs geven ritten door via iPhone-app | TaxiPro
AMS Taxi, Dispatch, iPad, iPhone, taxi, taxichauffeur

Zelfstandige taxichauffeurs geven ritten door via iPhone-app

Als zelfstandig taxichauffeur kun je niet altijd al je klanten bedienen. Soms moet je een collega inschakelen voor een ritje van een vaste klant. Telefonisch kijken wie er in de buurt is en tijd heeft kost veel tijd. Daarom is er nu de iPhone app Dispatch!.

Zo’n dertig taxichauffeurs van AMS Taxi in Amsterdam hebben enkele weken proefgereden met de app. De komende weken gaat de hele groep van 125 zelfstandige taxichauffeurs over.

Rit doorgeven

De essentie van de app: Kijken welke bekende collega’s met welk soort voertuig in de buurt zitten van je klant en vervolgens de rit doorgeven via de iPhone. Zo blijft de wachttijd voor de klant het kortst.

“Vooral voor AMS Taxi werkt dit erg goed”, vertelt Abdel Fetian van AMS Taxi. “Onze chauffeurs hebben veel eigen vaste klanten, zoals hotels en bedrijven. Het is belangrijk dat er snel een kwaliteitstaxi voor de deur staat. Nu kan ik meteen zien welke collega er in de buurt vrij is en de rit doorgeven.”

Data-abonnement

De locatie van de klant en collega’s wordt geladen via Google Maps. “Het is daarom belangrijk dat de taxichauffeur beschikt over een goed en snel data-abonnement”, legt Rene van der Meijden van ontwikkelaar More Than Eleven uit.  “We hebben berekend dat de app bij normaal gebruik zo’n 300 MB aan data binnenhaalt per maand.”

Omdat het typen op een touchscreen tijdens het rijden best moeilijk is, heeft Fetian al zijn veelgebruikte locaties en vaste klanten in de favorieten opgeslagen. “Zo kan ik snel en makkelijk de rit doorzenden en hoef ik niet alle gegevens in te voeren met een klant in de auto.”

iPad en iPhone

De chauffeur van AMS Taxi werkt overigens met een iPad én iPhone. “Het grote scherm van de iPad is fijn voor in de auto, maar niet handig om altijd mee te nemen. Met de iPhone kan ik ritten aannemen en doorsturen ook als ik niet in de auto zit.”

Ontwikkelaar Van der Meijden ziet vooral kansen bij de nieuwe Nederlandse TTO-organisaties in die geen eigen centrale willen opstarten. Groepsvorming wordt als eerste verplicht in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Enschede, Eindhoven en Haarlemmermeer.

Taxicentrale

“Er komt geen centrale aan te pas.  De taxichauffeurs worden op hun eigen telefoon gebeld door hun eigen klanten. Hiermee houden alle vrije rijders binnen een groep hun zelfstandigheid. Ze bepalen zelf aan wie ze een rit geven. Dat wordt vervolgens opgeslagen zodat ze het later terug kunnen kijken voor eventuele onderlinge facturatie.”

De app is geen vervanging van bekende planprogramma’s als WinTax of dataterminals als die van Quipment. Zo is er via Dispatch geen navigatie mogelijk, is er geen taximeterfunctie of een digitale rittenstaat van alle gereden ritten.

Alarmknop

Wel bevat de app een noodknop. Als een taxichauffeur deze indrukt krijgt iedere aangesloten collega automatisch een noodmelding met de huidige locatie van de collega in problemen.

Ook kunnen de taxichauffeurs berichten naar elkaar sturen. “Erg handig als er bijvoorbeeld een weg is afgesloten of er staat een controle. Zo kan iedereen via de snelste route bij zijn klanten komen”, vertelt Fetian. “En als er aanvullende informatie nodig is bij een rit, verzend ik hem aan mijn collega met een terugbelverzoek.”

AMS Taxi

De app kan gebruikt worden op minimaal een iPhone 3GS of iPad1. “Het apparaat moet minimaal multitasking aankunnen”, vertelt Van der Meijden. “En bij de volgende update wordt het ook mogelijk om opmerkingen bij te voegen als aanvullende ritinformatie. Uit de feedback van AMS Taxi bleek dat hier behoefte aan is.”

Later dit jaar komt de app ook beschikbaar op het platform Android van Google. Van der Meijden: “En we zijn in gesprek met Paypal om straks ook creditcardbetalingen te kunnen ondersteunen. Het bonnetje wordt dan per email verzonden.”

Kosten

Installatie van het programma uit de App Store van Apple is gratis. De maandelijkse kosten van 10 euro excl. btw per chauffeur per maand worden rechtstreeks aan de groep gefactureerd. Alle chauffeurs hebben  een eigen inlognaam en pincode.

“Alle data wordt opgeslagen op onze servers en door de app gedownload . Alleen degenen die als groep zijn aangemeld kunnen elkaars gegevens bekijken. Per groep wordt een administrator aangesteld die als een soort beheerder op kan treden.”

Provider

Belangrijk is wel om een betrouwbare provider te kiezen met een snelle en onbeperkte databundel. Fetian: “En in het geval van een grote netwerkstoring zoals deze week bij T-Mobile, gebruiken we gewoon weer even ouderwets de mobilofoon.”

Bart Pals

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

15 reacties op “Zelfstandige taxichauffeurs geven ritten door via iPhone-app”

Rene van der Meijden|31.03.11|11:31

Geachte lezer(s),

Mochten er mensen intresse hebben in dit product aarzel dan niet om contact op te nemen. Wij komen graag de werking ervan demonstreren.

Mvg
Rene van der Meijden
Dispatch!
T: +31 20 – 8943151
M: +31 6 – 42622668

Mark|31.03.11|12:03

Ik heb van deze geweldige ontwikkeling een demonstratie op een bijeenkomst van AMSTAXI mogen zien en was onder de indruk van de mogelijkheden. Nooit meer zoeken wie er beschikbaar is en kunnen zien waar alle aangemelde collega’s rijden. Wil je niet gezien worden dan met je je af :-}} Geweldig en flexibel programma, dat steeds naar nieuwe wensen snel aangepast kan worden. De App Taximeter is trouwens ook al beschikbaar op de Iphone, wel leuk maar wettelijk niet toegestaan voor gebruik natuurlijk.

Rene van der Meijden|04.04.11|15:17

De website van de app is http://www.dispatchapp.eu

Bedankt alvast voor de interesse Rotterdam, Leiden en Leeuwarden

Gr
Rene

ttk|08.04.11|17:41

Werkt dit systeem alleen op de Iphone?

Wij werken namelijk nu met Black Berry’s ?

Rene van der Meijden|11.04.11|08:41

Beste TTK,

Het werkt (nu nog) alleen op iphone, mogelijk uitbreiding richting Android is een optie die wij zeer serieus bekijken.

Je moet het ok zien als een product dat de Blackberry zal vervangen. Zeg maar de volgende fase in de ontwikkeling binnen de taxibranche.

Uit ervaring weten we dat de belkosten met zeker 50% zal worden teruggedrongen en dat je nooit meer nee hoeft te verkopen of een klant moet teleurstellen.

Bel me desnoods voor een afspraak (nummer staat hierboven)
Gr
Rene

Rene van der Meijden|18.04.11|14:30

Allen,

De app is live en verkrijgbaar via de appstore zoek op Dispatch! (gele icoon met grote D) of klik op deze link

http://itunes.apple.com/nl/app/dispatch/id426354671?mt=8

Bel of mail ons maar voor een aansluiting!

Met vriendelijke groet
Rene van der Meijden
T: +31(0)208943151
M: +31(0)642622668
rene@dispatchapp.eu

Johan|28.04.11|10:26

Wat is nou het verschil tussen zo’n app en gewoon je collega’s bellen,
Met het bellen heb ik een handsfree kit waarbij ik geen boete’s kan krijgen(krijgen wij al genoeg)
Zo’n App,moet ik als mijn klant belt me auto aan de kant zetten om op de app te kijken wie waar is, of ze niet bezet zijn, of ze de rit kunnen rijden,
Nou sorry hoor,maar volgens mij heb je hier echt een centrale voor nodig of gewoon een ouderwetse telefoon.
ben benieuwd wanneer de app gebruikers behoorlijke boete’s gaan oplopen

Jan.Otterman|28.04.11|10:39

Wat is het verschil tussen zo’n app en gewoon je collega’s bellen,
Bellen doe ik met een handsfree kit waarbij ik geen boete’s krijg(krijgen wij al genoeg)
Zo’n App,moet ik als mijn klant belt me auto aan de kant zetten, de app bekijken wie waar is, of ze niet bezet zijn, of ze de rit kunnen rijden,enz,
Nou sorry hoor,maar volgens mij heb je hier echt een centrale voor nodig of gewoon een ouderwetse telefoon.
ben benieuwd wanneer de app gebruikers behoorlijke boete’s gaan oplopen en gaan klagen!

Rene van der Meijden|28.04.11|11:07

Beste Jan,

Dank voor je feedback, uiteraard hebben we rekening gehouden met het feit dat er het eea rijdend moet gebeuren.

Daarom is de navigatie heel gebruikers vriendelijk opgezet , met grote knoppen en snelle navigatie. De bediening hiervan verschilt dus niets met de bediening van een kastje van bv taxitronic of een tomtom.

Misschien vind je het leuk om het product vrijblijvend te testen. Indien dat je wat lijkt neem dan gewoon even contact met mij op. (zie details hierboven)

MVG
Rene

Jan.Otterman|28.04.11|11:25

Beste Rene,
Das een snelle reactie! Heb bij een AMS collega al meegekeken,.. maar das nou juist het probleem. Oom agent geeft al een boete als je je Tom Tom tijdens het rijden aanraakt,..maar goed!
Ik ben dus duidelijk NIET OVERTUIGD van jullie product, het is gewoon een vernieuwde mobilofoon zonder centrale,.. denk toch echt dat wij als organisatie met korton BV om de tafel gaan. Dit systeem is namelijk te koppelen aan de verplichte boordcomputer!

AA&O Taxi Centrale|28.04.11|11:31

Beste Renee,
Wat een snelle reactie,
Maar das nou precies het probleem wat ik bedoel. Oom agent geeft al een boete als je aan de Tom Tom komt tijdens het rijden, taxichauffeur of niet! Ik heb al met iemand meegekeken naar jullie app, maar mijn organisatie is NIET OVERTUIGD!
Het is een vernieuwde mobilofoon die al lang achterhaald is! en dat zonder centrale,..
Wie gelooft dat deze onzin snel en goedkoop is,.. wacht maar tot de klant belt als je rijdt of de eerste boete’s binnen stromen!

Rene van der Meijden|28.04.11|11:46

Beste Jan,

Jammer dat ik je niet kan overtuigen, nogmaals je bent van harte om het eens te proberen.

We hebben al heel veel tevreden gebruikers en krijgen veel aanvragen.

Moet je toch echt zeggen dat het wel veel verder gaat dan een mobilofoon en gelukkig laat de techniek dat ook toe.

Ik kom ook met alle plezier een keer een presentatie geven en je alle functionaliteiten te laten zien en om je alsnog te overtuigen.

Mvg
Rene

jan|28.04.11|11:57

Heel erg bedankt voor de uitnodiging.
Voor nu ga ik met andere bedrijven om de tafel,..iets wat beter bij onze toekomstvisie past. wens jullie suc6!

Rick|06.05.11|17:40

Beste Rene,

Wij zijn hier aan het proefdraaien, super app en goedkoop, geen overheadkosten, geen ouderwetse dure centrale nodig. Chauffeurs zijn zelf de centrale. Rijdend is het makkelijk in de bediening, zeker als je de juiste mount gebruikt. Maar dit is dan ook zeker een app voor de zzp-er of kleine zelfstandige. En ik hoef nu ook niet eerst 10 tot 20 belletjes te doen voordat ik een beschikbare collega heb gevonden.

Wij noemen het hier al “de iPhone van Columbus!!!!!!”

Mvg,
Rick

Steven|13.04.12|15:53

wij verwachten binnenkort onze extra wagens en starten dan met het testen van de dispatch app.

Nu had ik een andere vraag, welke mounts gebruiken jullie om de Ipad te monteren? Tevreden? En waar kan ik deze vinden?

Alvast bedankt!
Mvg
Steven