Jan Zaaijer, KNV Taxi, voorzitter, Belastingdienst, Wim van Es

Convenant Belastingdienst en taxibranche in race voor vakprijs

VIDEO – Het convenant van de Belastingdienst met de taxibranche is genomineerd voor de ‘Innovatieprijs Handhaving en Toezicht 2012’. Afgesproken hierbij is dat beide partijen beter samenwerken door meer afstemming vooraf in plaats van controles achteraf. Er zijn onder meer afspraken gemaakt over de behandeling BPM en MRB, hoeveelheid (beladen) kilometers taxivervoer, behandeling privégebruik auto (bijtelling) en het indienen van losse brandstofbonnen

De vakjury kiest komende maand uit deze nominaties een winnaar die naar huis gaat met de juryprijs. Iedereen kan tot 1 november stemmen via deze website. De uitreiking van de juryprijs én de publieksprijs vindt plaats op dinsdag 13 november 2012 op het congres ‘E=mc²’.

KNV Taxi

“Deze samenwerking is heel belangrijk voor onze vereniging en voor alle taxiondernemers. Wij zijn er blij mee. Iedereen moet belasting betalen volgens de regels, doe je dat niet dan krijg je valse concurrentie en prijsbederf”, aldus Jan Zaaijer, voorzitter van KNV Taxi.

Het overleg tussen Belastingdienst en KNV Taxi komt op verzoek van partijen minimaal één keer per jaar bijeen. Hierbij worden in de praktijk gesignaleerde discussiepunten besproken.

Lees ook: Afspraken KNV Taxi, Belastingdienst en fabrikanten BCT

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

1 reactie op “Convenant Belastingdienst en taxibranche in race voor vakprijs”

Peter Vriens|03.10.12|10:38

Bedrijven zoals Korton, hebben reeds meer als 12 jaar een zeer positive rol in het automatiseren en innoveren van de Taxibranche gehad.
Een 12 jaar oude Taxiterminal werkend met het Korton programma b.v, is veel moderner dan de nu voorliggende BCT.
Een convenant gebaseerd op het gebruik van een BCT die achterhaald en bovendien fraudegevoelig is verdient toch zeker geen (vak) prijs?

Convenant Belastingdienst en taxibranche in race voor vakprijs | TaxiPro
Jan Zaaijer, KNV Taxi, voorzitter, Belastingdienst, Wim van Es

Convenant Belastingdienst en taxibranche in race voor vakprijs

VIDEO – Het convenant van de Belastingdienst met de taxibranche is genomineerd voor de ‘Innovatieprijs Handhaving en Toezicht 2012’. Afgesproken hierbij is dat beide partijen beter samenwerken door meer afstemming vooraf in plaats van controles achteraf. Er zijn onder meer afspraken gemaakt over de behandeling BPM en MRB, hoeveelheid (beladen) kilometers taxivervoer, behandeling privégebruik auto (bijtelling) en het indienen van losse brandstofbonnen

De vakjury kiest komende maand uit deze nominaties een winnaar die naar huis gaat met de juryprijs. Iedereen kan tot 1 november stemmen via deze website. De uitreiking van de juryprijs én de publieksprijs vindt plaats op dinsdag 13 november 2012 op het congres ‘E=mc²’.

KNV Taxi

“Deze samenwerking is heel belangrijk voor onze vereniging en voor alle taxiondernemers. Wij zijn er blij mee. Iedereen moet belasting betalen volgens de regels, doe je dat niet dan krijg je valse concurrentie en prijsbederf”, aldus Jan Zaaijer, voorzitter van KNV Taxi.

Het overleg tussen Belastingdienst en KNV Taxi komt op verzoek van partijen minimaal één keer per jaar bijeen. Hierbij worden in de praktijk gesignaleerde discussiepunten besproken.

Lees ook: Afspraken KNV Taxi, Belastingdienst en fabrikanten BCT

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

1 reactie op “Convenant Belastingdienst en taxibranche in race voor vakprijs”

Peter Vriens|03.10.12|10:38

Bedrijven zoals Korton, hebben reeds meer als 12 jaar een zeer positive rol in het automatiseren en innoveren van de Taxibranche gehad.
Een 12 jaar oude Taxiterminal werkend met het Korton programma b.v, is veel moderner dan de nu voorliggende BCT.
Een convenant gebaseerd op het gebruik van een BCT die achterhaald en bovendien fraudegevoelig is verdient toch zeker geen (vak) prijs?