Video

Taxibedrijf van Alebeek B.V. gebruikt myPOS: ‘Zijn fijne apparaten’

myPOS

Taxibedrijf van Alebeek B.V. verzorgt alweer een flinke tijd het vervoer voor de Regiotaxi in ’s Hertogenbosch en het vervoer voor een aantal bedrijven en particulieren. Sinds kort maakt het Bossche taxibedrijf gebruik van de betaalterminals van myPOS. Directeur Jolijn Hofkens legt uit wat de voordelen zijn. 

“De betaalterminals van myPOS zijn makkelijk te gebruiken voor zowel klanten als chauffeurs”, legt de directeur van het 55-jarige taxibedrijf uit. Taxibedrijf van Alebeek heeft 65 chauffeurs in dienst en beschikt over 33 voertuigen. “Ook is er nu minder contant geld in de auto, wat de veiligheid in de taxi vergroot.”

Daarnaast zorgen de betaalproviders van myPOS voor efficiëntie. Zo worden betaling direct uitbetaald, worden buitenlandse kaarten geaccepteerd, wordt er een scherp transactietarief gehanteerd en zijn er geen contracten of maandelijkse kosten. “Daar zijn we erg tevreden over”, erkent Hofkens. “De betaalterminals zijn makkelijk in gebruik. Ze zijn licht van gewicht, klein van formaat en transacties worden snel verwerkt. Het zijn fijne apparaten.”

Digitalisering

Naast het efficiënte gebruik, heft myPOS volgens Hofkens ook bijgedragen aan de verdere digitalisering van zijn bedrijf. “Wij hebben nu direct inzicht in alle betaalterminals en transacties van chauffeurs. Ook hebben we nu de mogelijkheid tot het versturen van online betalingen, kunnen toeristen makkelijk meereizen door de acceptatie van buitenlandse betaalkaarten en kunnen we online facturen naar bedrijven sturen.”

Tot slot heeft Jolijn Hofkens nog lovende woorden over voor de klantenservice van myPOS. “Ze denken altijd met je mee voor een goede oplossing.”

myPOS

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Taxibedrijf van Alebeek B.V. gebruikt myPOS: ‘Zijn fijne apparaten’ | TaxiPro
Video

Taxibedrijf van Alebeek B.V. gebruikt myPOS: ‘Zijn fijne apparaten’

myPOS

Taxibedrijf van Alebeek B.V. verzorgt alweer een flinke tijd het vervoer voor de Regiotaxi in ’s Hertogenbosch en het vervoer voor een aantal bedrijven en particulieren. Sinds kort maakt het Bossche taxibedrijf gebruik van de betaalterminals van myPOS. Directeur Jolijn Hofkens legt uit wat de voordelen zijn. 

“De betaalterminals van myPOS zijn makkelijk te gebruiken voor zowel klanten als chauffeurs”, legt de directeur van het 55-jarige taxibedrijf uit. Taxibedrijf van Alebeek heeft 65 chauffeurs in dienst en beschikt over 33 voertuigen. “Ook is er nu minder contant geld in de auto, wat de veiligheid in de taxi vergroot.”

Daarnaast zorgen de betaalproviders van myPOS voor efficiëntie. Zo worden betaling direct uitbetaald, worden buitenlandse kaarten geaccepteerd, wordt er een scherp transactietarief gehanteerd en zijn er geen contracten of maandelijkse kosten. “Daar zijn we erg tevreden over”, erkent Hofkens. “De betaalterminals zijn makkelijk in gebruik. Ze zijn licht van gewicht, klein van formaat en transacties worden snel verwerkt. Het zijn fijne apparaten.”

Digitalisering

Naast het efficiënte gebruik, heft myPOS volgens Hofkens ook bijgedragen aan de verdere digitalisering van zijn bedrijf. “Wij hebben nu direct inzicht in alle betaalterminals en transacties van chauffeurs. Ook hebben we nu de mogelijkheid tot het versturen van online betalingen, kunnen toeristen makkelijk meereizen door de acceptatie van buitenlandse betaalkaarten en kunnen we online facturen naar bedrijven sturen.”

Tot slot heeft Jolijn Hofkens nog lovende woorden over voor de klantenservice van myPOS. “Ze denken altijd met je mee voor een goede oplossing.”

myPOS

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.