mist, verkeer, gevaar

Mist en gladheid hinderen verkeer rond Amsterdam

DEN HAAG – Gladheid en mist zorgen dinsdagochtend voor problemen op de weg. De A7 is in beide richtingen afgesloten tussen Zaandam en de Afsluitdijk wegens gladheid. In korte tijd gebeurden daar veel ongelukken.

Ook de A5, Haarlem richting Hoofddorp, is tussen knooppunt Raasdorp en knooppunt De Hoek afgesloten.

Verder zijn er problemen op de A6, Lelystad richting Muiden door een ongeval bij knooppunt Muiderberg.

Rijkswaterstaat heeft de maximumsnelheid op de wegen rond Amsterdam verlaagd naar 50 kilometer per uur. Dat heeft de ANWB gemeld.

Volgens de ANWB kan de mist plaatselijk dicht tot zeer dicht zijn. Bovendien is het door bevriezing plaatselijk glad.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Mist en gladheid hinderen verkeer rond Amsterdam | TaxiPro
mist, verkeer, gevaar

Mist en gladheid hinderen verkeer rond Amsterdam

DEN HAAG – Gladheid en mist zorgen dinsdagochtend voor problemen op de weg. De A7 is in beide richtingen afgesloten tussen Zaandam en de Afsluitdijk wegens gladheid. In korte tijd gebeurden daar veel ongelukken.

Ook de A5, Haarlem richting Hoofddorp, is tussen knooppunt Raasdorp en knooppunt De Hoek afgesloten.

Verder zijn er problemen op de A6, Lelystad richting Muiden door een ongeval bij knooppunt Muiderberg.

Rijkswaterstaat heeft de maximumsnelheid op de wegen rond Amsterdam verlaagd naar 50 kilometer per uur. Dat heeft de ANWB gemeld.

Volgens de ANWB kan de mist plaatselijk dicht tot zeer dicht zijn. Bovendien is het door bevriezing plaatselijk glad.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.