Connexxion, buurtbus, taxi, Tribus

Tribus bouwt tientallen minibussen om voor Connexxion

DE MEERN – De firma Tribus uit De Meern heeft 24 Mercedes Benz Sprinters L2 en Volkswagen Crafters omgebouwd voor Connexxion. De voertuigen zijn voorzien van een verlaagde instap met hulpstangen en acht FlexusPLUS stoelen, hiermee zijn ze zeer geschikt als buurtbus of lijntaxi.

Via een breed gangpad kan de passagier plaatsnemen op één van de vier stoelen links of rechts. Daarnaast beschikken de voertuigen ook over side- en rearbars. Connexxion zal de voertuigen in gaan zetten in de regio Noord-Holland.

Tribus uit De Meern (regio Utrecht) is al twaalf jaar gespecialiseerd in het ombouwen en aanpassen van minibussen. 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Onderwerpen: ,

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Tribus bouwt tientallen minibussen om voor Connexxion | TaxiPro
Connexxion, buurtbus, taxi, Tribus

Tribus bouwt tientallen minibussen om voor Connexxion

DE MEERN – De firma Tribus uit De Meern heeft 24 Mercedes Benz Sprinters L2 en Volkswagen Crafters omgebouwd voor Connexxion. De voertuigen zijn voorzien van een verlaagde instap met hulpstangen en acht FlexusPLUS stoelen, hiermee zijn ze zeer geschikt als buurtbus of lijntaxi.

Via een breed gangpad kan de passagier plaatsnemen op één van de vier stoelen links of rechts. Daarnaast beschikken de voertuigen ook over side- en rearbars. Connexxion zal de voertuigen in gaan zetten in de regio Noord-Holland.

Tribus uit De Meern (regio Utrecht) is al twaalf jaar gespecialiseerd in het ombouwen en aanpassen van minibussen. 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Onderwerpen: ,

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.