Connexxion, personeel, Contact Center, diploma, mbo

Taxibedrijf geeft contact center-medewerkers mbo-opleiding

Connexxion Taxi Services in IJsselmuiden heeft de eerste 24 mbo3-diploma’s voor contact center-medewerkers uitgereikt aan personeelsleden. Negen anderen hebben een mbo3-certificaat ontvangen.  Connexxion is het enige taxibedrijf in Nederland dat haar medewerkers van het contact center op dit branchegerichte niveau opleidt.

In het landelijke contact center van Connexxion Taxi Services komen jaarlijks zo’n 5,5 miljoen telefoongesprekken binnen voor 6,4 miljoen taxiritten. Deze worden geboekt voor onder meer regiotaxi’s, de Schipholtaxi, zittend ziekenvervoer voor zorgverzekeraars en voor Valys.

Door de grote verscheidenheid aan taxidiensten wordt van de medewerkers een grote kundigheid en klantgericht denken en handelen geëist.

Leerbedrijf

Connexxion Taxi Services is een erkend leerbedrijf en geeft de tweejarige opleidingen op mbo3-niveau daarom in eigen huis. Daarbij worden praktijk en theorie gecombineerd (beroepsbegeleidende leerweg).

Het unieke van deze opleiding is, dat ze per persoon verschilt. De persoonlijke kennis en vaardigheden worden daarbij aangevuld tot het mbo3-niveau.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Taxibedrijf geeft contact center-medewerkers mbo-opleiding | TaxiPro
Connexxion, personeel, Contact Center, diploma, mbo

Taxibedrijf geeft contact center-medewerkers mbo-opleiding

Connexxion Taxi Services in IJsselmuiden heeft de eerste 24 mbo3-diploma’s voor contact center-medewerkers uitgereikt aan personeelsleden. Negen anderen hebben een mbo3-certificaat ontvangen.  Connexxion is het enige taxibedrijf in Nederland dat haar medewerkers van het contact center op dit branchegerichte niveau opleidt.

In het landelijke contact center van Connexxion Taxi Services komen jaarlijks zo’n 5,5 miljoen telefoongesprekken binnen voor 6,4 miljoen taxiritten. Deze worden geboekt voor onder meer regiotaxi’s, de Schipholtaxi, zittend ziekenvervoer voor zorgverzekeraars en voor Valys.

Door de grote verscheidenheid aan taxidiensten wordt van de medewerkers een grote kundigheid en klantgericht denken en handelen geëist.

Leerbedrijf

Connexxion Taxi Services is een erkend leerbedrijf en geeft de tweejarige opleidingen op mbo3-niveau daarom in eigen huis. Daarbij worden praktijk en theorie gecombineerd (beroepsbegeleidende leerweg).

Het unieke van deze opleiding is, dat ze per persoon verschilt. De persoonlijke kennis en vaardigheden worden daarbij aangevuld tot het mbo3-niveau.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.