Kapitaalinjectie voor taxiplatform Get-E
Axivate Capital steekt 2,25 miljoen euro in Get-E, een platform dat vraag en aanbod in zakelijk taxivervoer van en naar luchthavens bij elkaar brengt. De investering is bedoeld om de snelle groei van Get-E te laten voort te laten duren.
Het platform stelt zakelijke klanten in staat om makkelijk luchthaventransfers per taxi te vinden, boeken en beheren. Daarvoor wordt samengewerkt met klanten als Visa, Ryanair en CityJet. Het systeem omvat intussen om meer dan 900 bestemmingen in 140 landen. Met de werkwijze van Get-E “zijn er voor frequente reizigers aanzienlijke besparingen te behalen op taxivervoer”, aldus het bedrijf in een toelichting.
Get-E staat garant voor de betrouwbaarheid van de vervoerders. Deze worden allemaal getoetst op het voldoen aan de strenge eisen die worden gesteld. Intussen werkt Get-E in de genoemde 140 landen samen met zo’n 1.500 verschillende aanbieders van zakelijk taxivervoer. Speciaal ontwikkelde software houdt rekening met onder meer vertragingen van vluchten, zodat de taxirit altijd op de vlucht aansluit. De prijs voor die rit is vooraf bekend en wordt de betaling wordt dan ook al afgehandeld, zodat er van verrassingen als het goed is geen sprake kan zijn.
Kwaliteit en betrouwbaarheid
Met de nieuwe investering van Axivate Capital treedt reisondernemer en investeerder Bas Rasker, eerder betrokken bij bedrijven als Jiba, Zoover en Corendon, toe tot het snelgroeiende bedrijf. Hij ziet volop potentie. “Bij zakelijk vervoer van en naar de luchthaven en verder gaat het niet om wie de beste prijs biedt. Het draait puur om kwaliteit en betrouwbaarheid. De belangen om mensen op tijd op hun plaats van bestemming te krijgen zijn ontzettend hoog. Daar sluit het product van Get-E perfect bij aan.”
Alexander van Deudekom, CEO en oprichter van Get-E, is vanzelfsprekend erg blij met de investering. “Het groeikapitaal van Axivate Capital helpt ons om de snelle groei vol te houden en door te zetten. En met Bas Rasker krijgen we veel kennis en ervaring in de reiswereld aan boord. Dit stelt ons in staat om nog meer zakelijke reizigers over de hele wereld van A naar B te brengen, zonder al teveel menselijke tussenkomst.”
Met het zoveelste faillissement, van o.a. T.B. nog vers in het geheugen waarbij veel ondernemers niet betaald zijn voor hun diensten is het oppassen geblazen!
Aanzienlijke besparingen is te lezen. Gebakken lucht?
“Zodat er van verrassingen als het goed is geen sprake kan zijn” Wanneer het niet goed Is? wat dan?
Kan de Taxiondernemer voor hij aan de ritopdracht begint het bedrag op zijn rekening verwachtten?
Wanneer je met dergelijke lieden/sprookjes in zee gaat graaf je je eigen ondergang.