Taxi Goverde

Taxi Goverde in ‘digitale lockdown’ door kapotgetrokken kabels 

Shot uit TaxiPro TV

Taxi Goverde uit Zevenbergen was woensdag onbereikbaar en kon de deur niet uit. Het probleem lag bij de telefonie- en internetkabels, die tijdens de aanleg van glasvezel kapot waren getrokken. 

Taxi Goverde verkeerde woensdag naar eigen zeggen in een ‘digitale lockdown’, vertelt bedrijfsleider Ivo de Groot aan BN DeStem. Alles binnen het taxibedrijf draait via het internet. Nadat de kabels ‘s ochtends kapot waren getrokken, kon hij ternauwernood nog een telefoonlijn redden. De helft van het kantoorpersoneel werd naar huis gestuurd. 

De werkzaamheden waren volgens De Groot niet aangekondigd. Hij stelt dat als hij het had geweten, er maatregelen waren getroffen. Doordat de telefooncentrale werd uitgeschakeld stonden de klanten van het taxibedrijf een lange tijd in de wacht. Daarbij was ook de verbinding tussen de honderd taxi’s niet optimaal. 

Blokkade door werkvoertuigen

Niet alleen digitaal ondervond de taxicentrale oponthoud. Doordat er een diepe sleuf gegraven is en werkvoertuigen zorgen voor een blokkade, kunnen de taxi’s ook slecht het terrein af. Aan het begin van de avond meldde De Groot aan TaxiPro dat het de kabels weer gelast waren en de taxi’s weer de weg op konden. 

Lees ook:

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Elisabetta Santangelo

Elisabetta Santangelo is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Taxi Goverde in ‘digitale lockdown’ door kapotgetrokken kabels | TaxiPro
Taxi Goverde

Taxi Goverde in ‘digitale lockdown’ door kapotgetrokken kabels 

Shot uit TaxiPro TV

Taxi Goverde uit Zevenbergen was woensdag onbereikbaar en kon de deur niet uit. Het probleem lag bij de telefonie- en internetkabels, die tijdens de aanleg van glasvezel kapot waren getrokken. 

Taxi Goverde verkeerde woensdag naar eigen zeggen in een ‘digitale lockdown’, vertelt bedrijfsleider Ivo de Groot aan BN DeStem. Alles binnen het taxibedrijf draait via het internet. Nadat de kabels ‘s ochtends kapot waren getrokken, kon hij ternauwernood nog een telefoonlijn redden. De helft van het kantoorpersoneel werd naar huis gestuurd. 

De werkzaamheden waren volgens De Groot niet aangekondigd. Hij stelt dat als hij het had geweten, er maatregelen waren getroffen. Doordat de telefooncentrale werd uitgeschakeld stonden de klanten van het taxibedrijf een lange tijd in de wacht. Daarbij was ook de verbinding tussen de honderd taxi’s niet optimaal. 

Blokkade door werkvoertuigen

Niet alleen digitaal ondervond de taxicentrale oponthoud. Doordat er een diepe sleuf gegraven is en werkvoertuigen zorgen voor een blokkade, kunnen de taxi’s ook slecht het terrein af. Aan het begin van de avond meldde De Groot aan TaxiPro dat het de kabels weer gelast waren en de taxi’s weer de weg op konden. 

Lees ook:

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Elisabetta Santangelo

Elisabetta Santangelo is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.