RTV Noord-Holland, Henk van der Wal

Prestaties PVG in Groningen volgens afspraak, toch kritiek

VIDEO – Personen Vervoer Groningen (PVG) presteert volgens afspraak met de gemeente en zit met 90 officiële klachten op een aantal van 250.000 ritten ver onder de maximale toegestane norm van 500. Toch wil patiëntenorganisatie Zorgbelang dat de gemeente Groningen druk uitoefent op het taxibedrijf de prestaties in het wmo-vervoer nog verder te verbeteren.

Volgens Zorgbelang geeft het aantal officiële klachten geen goed beeld, zo blijkt uit de uitzending van RTV Noord.

Norm

Volgens ondernemer Henk van der Wal, die sinds een paar weken weer directeur is, komt 94 procent van de ritten op tijd. De norm is minimaal 90 procent. Hij gaat wel zijn best te doen de dienstverlening nog verder te verbeteren. Ook de gemeente meldt dat de prestaties van PVG volgens afspraak zijn.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

2 reacties op “Prestaties PVG in Groningen volgens afspraak, toch kritiek”

Eric|20.10.11|11:44

RTV NOORD ipv RTV Noord Holland

Redactie|20.10.11|12:25

@Eric: Bedankt. Gewijzigd.

Prestaties PVG in Groningen volgens afspraak, toch kritiek | TaxiPro
RTV Noord-Holland, Henk van der Wal

Prestaties PVG in Groningen volgens afspraak, toch kritiek

VIDEO – Personen Vervoer Groningen (PVG) presteert volgens afspraak met de gemeente en zit met 90 officiële klachten op een aantal van 250.000 ritten ver onder de maximale toegestane norm van 500. Toch wil patiëntenorganisatie Zorgbelang dat de gemeente Groningen druk uitoefent op het taxibedrijf de prestaties in het wmo-vervoer nog verder te verbeteren.

Volgens Zorgbelang geeft het aantal officiële klachten geen goed beeld, zo blijkt uit de uitzending van RTV Noord.

Norm

Volgens ondernemer Henk van der Wal, die sinds een paar weken weer directeur is, komt 94 procent van de ritten op tijd. De norm is minimaal 90 procent. Hij gaat wel zijn best te doen de dienstverlening nog verder te verbeteren. Ook de gemeente meldt dat de prestaties van PVG volgens afspraak zijn.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

2 reacties op “Prestaties PVG in Groningen volgens afspraak, toch kritiek”

Eric|20.10.11|11:44

RTV NOORD ipv RTV Noord Holland

Redactie|20.10.11|12:25

@Eric: Bedankt. Gewijzigd.