Jobinder

Hoge score voor doelgroepenvervoer Jobinder in Noordoost Friesland

foto: Jobinder

Uit tevredenheidsonderzoek door Jobinder blijkt dat gebruikers van het wmo- en leerlingenvervoer in Noordoost Friesland zeer te spreken zijn over hun dienstverlening. Voor het wmo-vervoer werd een 8,1 gegeven en voor het leerlingenvervoer een 7,5. Nooit eerder zou de beoordeling zo positief zijn geweest. 

Waar de klantvriendelijkheid van de chauffeurs, de netheid van de taxi, de website en het ouderportaal voor leerlingenvervoer volgens Jobinder hoog scoren, was een punt van verbetering de communicatie vanuit de mobiliteitscentrale. Dit meldt het lokale medium RTV NOF.

Het wmo- en leerlingenvervoer in de regio wordt sinds 2018 door Jobinder uitgevoerd. Elk jaar doet het bedrijf onderzoek naar de tevredenheid van gebruikers. Momenteel zijn het er zo’n drieduizend. Andries Bouwman, voorzitter van het bestuur van Jobinder, is blij met het positieve resultaat van dit jaar en stelt dat de resultaten een compliment zijn aan alle medewerkers.

Chauffeurs in het zonnetje gezet

Over de chauffeurs zegt Bouwman dat zij veel verantwoordelijkheid hebben en bij het vervoer van bijvoorbeeld leerlingen een belangrijke rol hebben in het bieden van structuur en regelmaat. Vanwege de goede beoordeling is in elke gemeente waar Jobinder het vervoer verzorgt, één chauffeur extra in het zonnetje gezet door een wethouder.

Lees ook: 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Elisabetta Santangelo

Elisabetta Santangelo is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.