TaxiPro lanceert Premium-model
Online vakblad TaxiPro voert vanaf maandag 3 juli het premium model in. Een belangrijke stap, waardoor we bezoekers nog beter kunnen bedienen met nieuws en achtergronden over de sector.
“Het doel van TaxiPro is om de branche zo goed mogelijk te informeren over alle ontwikkelingen die in de sector spelen”, zegt redacteur Olivier Smits van TaxiPro. “We volgen wat er speelt, brengen daar verslag over uit en duiden het nieuws. Dat doen we iedere dag met veel passie en inzet, zodat de lezers op de hoogte blijven van het belangrijkste nieuws over hun vakgebied.”
Volwassenheid
“Het Premium-model van TaxiPro is een volgende stap richting volwassenheid”, aldus Smits. Het maken van vakinfornatie is een intensief journalistiek proces. Daarom hanteren steeds meer nieuwsmedia een dergelijk model. Vrijwel elk dagblad hanteert een dergelijk model. Ook veel titels van ProMedia Group, zoals RijschoolPro, OVPro, Automotive en VerkeersNet, maken gebruik van een betaalmodel. “Het geeft ons als vakblad een extra stimulans om nog meer onderscheidende content te maken over en voor de sector.”
Kortingen
Vanaf vandaag wordt TaxiPro Premium ingevoerd. Dit houdt in dat sommige artikelen alleen nog te lezen zijn door abonnees. Alle brandstory’s en partnerverhalen blijven wel toegankelijk. Lezers die zich abonneren op TaxiPro Premium krijgen naast onbeperkt toegang tot alle artikelen ook andere voordelen, zoals kortingen op evenementen.
Voor vragen of opmerkingen over TaxiPro Premium kunt u terecht bij de klantenservice van ProMedia: klantenservice@promedia.nl.
Lees ook:
7,50 per maand voor een aantal taxi gerelateerde artikelen… Helaas verkeerde doelgroep. Taxichauffeurs zijn helaas arme sloebers die elke euro moeten omdraaien 😉.
Nou beetje veel geld. Dan helaas pindakaas. Taxipro zal het niet lang meer doen vrees ik
Dan zal ik me helaas gaan afmelden van de nieuwsbrief, en jullie ontvolgen op fb en Twitter. Heb er dan niets meer aan.
Mvg, bas