Weesperknip
Evaluatie

Doelgroepen- en taxivervoer kind van de rekening tijdens Weesperknip

Met bloembakken , pylonen en slagbomen werd afgelopen zomer het autoverkeer tegengehouden in de Weesperstraat. Foto: ANP/Hollandse Hoogte/Herman Wouters

Het leerlingen-, taxi- en aanvullend openbaar vervoer ondervonden allen hinder van de Weesperknip die afgelopen zomer plaatsvond. Dat blijkt uit de evaluatie die maandag is gepubliceerd. Vooral de consumententaxi was de klos. Zo waren de rittijden in het begin van de pilot bijna 60 procent langer.

Wilt u dit artikel lezen?

Bent u al abonnee?

logIN

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
 

Auteur: Olivier Smits

Olivier Smits is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Doelgroepen- en taxivervoer kind van de rekening tijdens Weesperknip | TaxiPro
Weesperknip
Evaluatie

Doelgroepen- en taxivervoer kind van de rekening tijdens Weesperknip

Met bloembakken , pylonen en slagbomen werd afgelopen zomer het autoverkeer tegengehouden in de Weesperstraat. Foto: ANP/Hollandse Hoogte/Herman Wouters

Het leerlingen-, taxi- en aanvullend openbaar vervoer ondervonden allen hinder van de Weesperknip die afgelopen zomer plaatsvond. Dat blijkt uit de evaluatie die maandag is gepubliceerd. Vooral de consumententaxi was de klos. Zo waren de rittijden in het begin van de pilot bijna 60 procent langer.

Wilt u dit artikel lezen?

Bent u al abonnee?

logIN

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
 

Auteur: Olivier Smits

Olivier Smits is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.