Shutterstock - Daklicht.
Beleid

Gronings college: taxi’s hebben toegang tot de meeste busbanen

Daklicht. Foto ter illustratie. Foto: Shutterstock/Marian Weyo

Taxichauffeurs die werkzaam zijn in Groningen, kunnen volgens het college van burgemeester en wethouders (B&W) op de meeste busbanen terecht. Dat zegt het wethouderscollege in de beantwoording op schriftelijke vragen, die gezamenlijk door vier partijen (D66, VVD, Student en Stad en Stadspartij 100% voor Groningen) zijn gesteld. Chauffeurs trokken in april massaal aan de bel, omdat ze van steeds minder busbanen gebruik mogen maken.

Wilt u dit artikel lezen?

Bent u al abonnee?

logIN

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
 

Auteur: Olivier Smits

Olivier Smits is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Gronings college: taxi’s hebben toegang tot de meeste busbanen | TaxiPro
Shutterstock - Daklicht.
Beleid

Gronings college: taxi’s hebben toegang tot de meeste busbanen

Daklicht. Foto ter illustratie. Foto: Shutterstock/Marian Weyo

Taxichauffeurs die werkzaam zijn in Groningen, kunnen volgens het college van burgemeester en wethouders (B&W) op de meeste busbanen terecht. Dat zegt het wethouderscollege in de beantwoording op schriftelijke vragen, die gezamenlijk door vier partijen (D66, VVD, Student en Stad en Stadspartij 100% voor Groningen) zijn gesteld. Chauffeurs trokken in april massaal aan de bel, omdat ze van steeds minder busbanen gebruik mogen maken.

Wilt u dit artikel lezen?

Bent u al abonnee?

logIN

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
 

Auteur: Olivier Smits

Olivier Smits is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.