Taxibus Trevvel
Frustratie

Verkeerd aanbellen leidt bijna tot handgemeen Trevvel-chauffeur

Busje van Trevvel.Foto: ProMedia/Vincent Krabbendam

Een chauffeur van leerlingenvervoerder Trevvel is vorige week in Rotterdam bijna slaags geraakt met de buurman van een gezin in Rotterdam, waarvan de zoon naar een school voor speciaal onderwijs moest worden gebracht. Volgens de vader draaide de situatie na een stevige woordenwisseling bijna uit op een handgemeen. Trevvel heeft inmiddels met de betreffende chauffeur gesproken.

Volgens de Rotterdamse leerlingenvervoerder heeft de Trevvel-chauffeur een andere versie van het verhaal. “Er is inderdaad verkeerd aangebeld bij de buurman”, zo laat een woordvoerder van Trevvel weten. “Die begon direct op de ramen te slaan en was behoorlijk agressief. Hij begon ook te schelden. De chauffeur ging daar niet in mee. Dat was namelijk niet in het belang van het kind. Het kind is vervolgens naar school gebracht. Wij gaan in gesprek met de vader om dit uit de wereld te helpen.”

Woordenwisseling

De vader van het kind dat door de Trevvel-chauffeur naar school moest worden gebracht, deed zijn verhaal in het AD. Volgens hem ontstond er bijna een handgemeen tussen zijn buurman en de taxichauffeur, nadat hij bij het verkeerde huis aanbelde. Volgens de krant hing er een briefje op de deur, met het verzoek niet aan te bellen. De chauffeur negeerde echter deze boodschap en besloot toch op de deurbel te drukken. Volgens de vader van het betreffende gezin, ontstond er toen een stevige woordenwisseling. “Het scheelde weinig of het was tot een handgemeen gekomen”, zei hij tegen de Rotterdamse krant.

De vader besloot een klacht in te dienen bij Trevvel over het incident. Op het moment van schrijven zei de Rotterdamse leerlingenvervoerder de klacht nog niet te hebben ontvangen.

Lees ook: 

Auteur: Olivier Smits

1 reactie op “Verkeerd aanbellen leidt bijna tot handgemeen Trevvel-chauffeur”

Stef Bouwhuis|22.09.22|12:03

Misverstanden hadden voorkomen kunnen worden als de chauffeur dat briefje had gelezen. Als hij dat überhaupt ‘kon’, want honderduizenden Nederlanders kunnen niet lezen

Als via een Whatsapp bericht vanuit de chauffeur zou aangegeven worden dat hij bijvoorbeeld binnen 10 minuten voor de deur staat, dan was er voor niemand stress.

Maar dan moet het bedrijf wel checken of de betreffende chauffeurs zulke berichten kunnen schrijven of zelf het standaard te versturen bericht kunnen begrijpen.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.